Blazed across space and time
penah denga lagu tok x. beyonce's if i were a boy diedit dak dj hitz.fm jd if i were the bossIf I were the Boss,I'll start to go to work on Tuesday(tp siklah exactly gia-gialah)sama jak mcm sekolah. terasa malas ketika hari isnin menjelma.
owh.. ada kamek dl lagu ya.. haha.. tp nasib kamek pun kelas isnin start waktu petang.. huhu.. dapat ngando ckit...
hahaha lawak oo that song. hehe yalah ngando diimpi setiap pelajar. HAHAHAHHAA.
Post a Comment
3 comments:
penah denga lagu tok x. beyonce's if i were a boy diedit dak dj hitz.fm jd if i were the boss
If I were the Boss,
I'll start to go to work on Tuesday
(tp siklah exactly gia-gialah)
sama jak mcm sekolah. terasa malas ketika hari isnin menjelma.
owh.. ada kamek dl lagu ya..
haha.. tp nasib kamek pun kelas isnin start waktu petang.. huhu.. dapat ngando ckit...
hahaha lawak oo that song. hehe yalah ngando diimpi setiap pelajar. HAHAHAHHAA.
Post a Comment